עצוב גבות בשיטת השערה | מספרה באילת צביקה
top of page
  • תמונת הסופר/תShay David

עיצוב גבות בשיטת השערה- 5 דברים שחשוב לדעת

בשנים האחרונות תחום האסתטיקה והיופי מתפתח ושיטות חדשות רבות צצות בשטח וצוברות תאוצה. אחד מהתחומים שהתפתחו רבות הוא תחום עיצוב הגבות, כשהפיתוח הבולט בתחום הוא עיצוב גבות בשיטת השערה. באמצעות שיטה זו ניתן לעצב את הגבות באופן קבוע ולשדרג את מראה הפנים באופן משמעותי. אך מהי בכלל שיטת השערה המפורסמת, מהן היתרונות שלה ולמי היא עלולה להתאים?

כדי לתת מענה לכל השאלות הללו, החלטנו להכין לכן מדריך מעמיק ובו חמישה דברים מהותיים שחשוב לדעת על עיצוב גבות בשיטת השערה, כשבסופו נספר לכן גם איפה ניתן לבצע טיפול זה בתוך מספרת נשים באילת. מוזמנות לקרוא עוד ממש כאן!



מהי שיטת השערה?

נתחיל מהדבר הבסיסי ביותר- להבין מהי בכלל שיטת השערה. אז ככה- מדובר בשיטה שנועדה לעצב את מראה הגבות שלכן באופן קבוע. בשיטה זו משתמשים במכשיר מיוחד שבאמצעותו ניתן לצייר שיערות דקיקות באיזור הדקות שלך, בצורה טבעית כך שהן ייראו כאילו הן ממש חלק מהגבה הטבעית שלך.

במהלך טיפול בשיטת השערה מחדירים פיגמנט של צבע אל תוך שכבת העור העליונה שלכן, בדומה להליך ביצוע של קעקוע. הטכנולוגיה המשודרגת מאפשרת לציור השיערות להיות דק ומדויק במיוחד כך שהן לא ייראו מצויירות ומלאכותיות.

אורך הטיפול הראשון הוא כשעתיים-שלוש, בו המטפלת תבחר את העיצוב הנכון לפנים שלכן, תמדוד ותסמן את המידות הנכונות, ואז תבצע את ההליך עצמו.

מהם היתרונות של שיטת השערה?

למרות שזהו לא הדבר הראשון שהיה קופץ לראשינו, גבות הן למעשה אלמנט חשוב ביותר במראה הפנים שלנו. הן נותנות לפנים את המסגרת שלהן, מדגישות את קווי המתאר ויכולות לשדרג באופן משמעותי את איך שאנחנו נראות. לכן חשוב מאוד לא להתעלם מהגבות ולעצב אותן בצורה שתתאים לנו ולמראה שלנו.

לכן זהו היתרון הראשון בשיטה זו- היא מאפשרת לנו לשלוט במראה הפנים שלנו באופן קבוע וללא מאמץ רב מדי באלמנטים האחרים של פנינו. גם ביום שבו אתן לא מתאפרות או מעצבות את שיערכן בצורה מיוחדת- הגבות יעניקו לכן מראה רענן, מסודר ויפה.

היתרון השני של השיטה הזו הוא שמדובר במראה קבוע. בניגוד למוצרי הקוסמטיקה שמאפשרים לנו לעצב את הגבות שלנו באופן יומיומי, שיטת השערה מצריכה ממך רק כמה פגישות תחזוק מדי פעם.

עוד יתרון, שהוא אחד היתרונות המשמעותיים של שיטה זו על פני שיטות עיצוב גבות אחרות, הוא שהטכנולוגיה המפותחת מאפשרת לגבות להיראות טבעיות לחלוטין, לכן אין חשש שפנייך ייראו מלאכותיות בצורה זו או אחרת.

למי מתאים עיצוב גבות על פי שיטת השערה?

עיצוב גבות בשיטת השערה יכול להתאים לשלל נשים בכל מיני מקרים. קודם כל, זה מתאים לנשים שיש להן גבות דקות יותר באופן טבעי והן מעוניינות לעבות אותן. מקרה נוסף הוא נשים שמסיבה זו או אחרת הן בעלות חוסר סימטריה בגבות שלהן או שיש להן איזורים מסויימים בעלי קרחות. באמצעות השיטה ניתן יהיה "למלא" את החלקים החסרים בשערות מצויירות ובכך לאזן את שתי הגבות ולייצר מראה סימטרי ומסודר.

כמה זמן מחזיק הפיגמנט על העור?

העור שלנו מתחדש לאורך השנים. בשיטת השערה אנו מחדירים פיגמנט לתוך שכבת העור העליונה, שכבה שמתחלפת כל 3-5 שנים. אבל הפיגמנט עצמו יתחיל לדהות לאחר כשנה פחות או יותר, תלוי כמובן בכמות החומר שהוחדרה, בסוג העור של המטופלות וכדומה. לכן מומלץ לחזור לטיפולי תחזוק של עיצוב הגבות שלכן.

באילו מכשירים משתמשים בעת טיפול בשיטת השערה?

בשיטת השערה יהיה שימוש במכשיר חשמלי מיוחד אותו מצמידים אל האיזור הייעודי, ודרכו מוחדר הפיגמנט אל תוך העור. מכשיר זה, שמורכב ממחטים קטנות, מיועד במיוחד למטרה זו ובאמצעותו המטפלת מציירת את השיערות בגבות שלכן.

עיצוב גבות בשיטת השערה- איפה ניתן לעשות טיפול זה באילת?

מחפשות איפה לבצע עיצוב גבות בשיטת השערה באילת? במספרה של צביקה זריהן, מעצב שיער באילת, תוכלו למצוא מגוון טיפולים- לא רק בתחום השיער- אלא גם בתחום עיצוב הגבות. כן, מה ששמעתן! ספר באילת שמציע גם טיפולי עיצוב גבות.

בתוך מספרה באילת יש אנשי מקצוע שהתמחו בתחומי האסתטיקה וישמחו להעניק לכם מהידע והניסיון הרב שרכשו בכדי לעצב את הגבות שלכן בצורה הנעימה, האסתטית והבטוחה ביותר. לעבוד עם אנשי מקצוע בעלי המלצות זה חשוב מאוד בתחום עדין כמו עיצוב בשיטת השערה, ולכן אצל צביקה זריהן מעצב שיער באילת תוכלו להיות בטוחות שאתן בידיים טובות.

לצד עיצוב גבות תוכלו ליהנות מכשרונו של ספר באילת מוכשר ובעל מוניטין רב.

לקביעת תור ולכל שאלה נוספת מוזמנות ליצור קשר איתנו, מספרה באילת של צביקה זריהן, באמצעות הלשונית באתר או בטלפון- ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם. ניפגש בקרוב!

26 צפיות0 תגובות
bottom of page